top of page

Bloomz

Bloomz Company

Bloomz Company zet losse thee letterlijk weer op de kaart bij de horeca-ondernemers en haar klanten. In een hip & sfeervol concept. Genieten van een goede smaakvolle kop thee. Het haastige leven achter je laten en genieten van jouw 'thee-moment'. Het concept voor haar bedrijf was duidelijk. De ontwerpen waren er, maar het tekstuele stuk bleek lastig. Hoe brengt ik het over op de klant? We hebben samen het hele assortiment geproefd en beschreven voor de theekaart. Een leuke, verfrissende én smaakvolle tekstuele uitdaging! De volgende opdracht bleek nóg verfrissender... toen ook de fresh-tea lijn werd uitgezet, opgevolgd door een kidsconcept. Heel leuk om met deze creatieve ondernemer samen te mogen werken!

"Het totaalplaatje klopt. Dankzij het advies ben ik nog meer gaan inzien wat de kracht is van mijn bedrijf." 

Claudine over de samenwerking met Puur Content:

“Ik ben heel erg tevreden over het resultaat. Het mooie is dat de teksten aansluiten bij de sfeer en de beleving die ik wilde neerzetten. Het concept zat goed in mijn hoofd. Lieneke heeft goed geluisterd en nam eerst de tijd om de diepte in te gaan tijdens het voorgesprek. Zeker als starter is het belangrijk om in te zien wat de kracht is van mijn bedrijf. Dankzij dat voorgesprek werd het concept nog sterker en kon zij de teksten daar helemaal bij laten aansluiten. Het Bloomz concept is zo uitgedacht dat thee drinken een beleving is. Dat is uitgewerkt tot in de kleinste details. Een moment voor jezelf, ter ontspanning. Dat gevoel, dat lees je helemaal terug in de teksten. Het mooie is, dat ik de doelgroep raak, die ik ook wilde bereiken. Mijn klanten ervaren het concept zoals ik het had bedoeld. Vrouwen – oud en jong, voelen zich aangesproken en de theekaart wordt ook echt gelezen en gewaardeerd. Het totaalplaatje klopt en daar word ik enorm blij van!”

bloomzcompany.nl

bottom of page